CRYING IS NOT ENOUGH


CRYING IS NOT ENOUGH
Action-Horror, Third Person

Developer: Storyline Team
Release: 2018



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"The game is about the story of a 35 year-old Jacob Helten and more specifically with his experiences after Claire’s serious injury to a car accident. A few weeks after the accident Claire’s health begins to improve significantly, but before getting discharged, she disappears mysteriously from the hospital. The same evening, an unknown woman approaches Jacob, claiming that she knows where his wife is, while declaring her willingness to help him. At this point, a dark journey begins, in a mysterious distant place, where soon the central character will understand that the disappearance of his wife is nothing more than a small incident of a puzzle that has yet to be unfolded. Soon he will find himself entangled in a game for harsh players, full of hatred, fear and intrigue, which although he is not the center, he is forced to adapt and survive, or at least he thinks so…"

Στα [+]
•  Η χρωματική απόδοση στό περιβάλλον καί η σωστή ατμόσφαιρα πού δημιουργείται απ' αυτή.

Στα [-]
•  Θέαμα καί ιστορία: χιλιοειπωμένα... Χώροι ιατρικών πειραμάτων βουτηγμένοι στό αίμα, παρανοικοί επιστήμονες καί άνθρωποι-τέρατα σάν αποτέλεσμα τών πειραματισμών τους, μουχλιασμένοι τοίχοι, βρώμικα καί ακατάσταστα κτίρια.
•  Καμιά τριανταριά αντικείμενα όλα κι όλα τά οποία χρησιμοποιούνται σέ όλους τούς χώρους μέ απαράδεκτη συχνότητα καί μέ κατάληξη πολύ γρήγορα τό θέαμα νά χάνει κάθε ενδιαφέρον καί νά γίνεται βαρετό.
•  Μέ τό καλημέρα μένεις μέ τό στόμα ανοιχτό: τό ελικόπτερο πού μεταφέρει τόν ήρωα καί τήν πεθερά του εκρήγνυται στόν αέρα, αλλά αμέσως μετά βρίσκονται κι οι δυό τους ατσαλάκωτοι νά συνομιλούν σά νά μήν τρέχει τίποτα... Τό χειρότερο στήν προκειμένη περίπτωση δέν είναι τόσο ο μή ρεαλιστικός χαρακτήρας τής σκηνής, όσο η ένδειξη πλήρους απουσίας τής απαραίτητης φαντασίας γιά τήν αντικατάστασή της μέ κάτι πιό αληθοφανές.
•  Η κατά μέτωπο αντιμετώπιση τών τεράτων σού ανεβάζει τόν εκνευρισμό στά ύψη: έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια γιά νά "δυσκολέψει" τή μονομαχία μόνο πού, σέ συνδυασμό α) μέ τόν πολύ περιορισμένο αριθμό σφαιρών πού έχεις στήν διάθεσή σου, β) τήν ευκολία μέ τήν οποία χάνεις ζωή από τά χτυπήματά τους, γ) τήν αδυναμία γιά save στά σημεία πού θέλεις εσύ καί δ) τήν γι' αυτούς τούς λόγους δυσκολία νά πειραματιστείς χωρίς νά είσαι υποχρεωμένος νά επαναλαμβάνεις ξανά καί ξανά μεγάλα κομμάτια παιχνιδιού, καταλήγει σέ μιά ερασιτεχνική χαζομάρα. Οσο γιά τήν εύκολη λύση, νά τρέχεις δηλαδή γιά νά τά αποφεύγεις, ναί μέν λειτουργεί (σέ μεγάλο βαθμό, άν κι όχι πάντα) αλλά σού καταστρέφει κάθε εξερευνητική διάθεση.
•  Αρκετά τεχνικά προβλήματα μέ τήν οπτική τής κάμερας πού άλλες φορές κάνει τήν πλάτη τού ήρωα νά σκεπάζει όλη την οθόνη κι άλλες πάλι, νά μήν βλέπει τίποτ' άλλο πέρα από ένα απέραντο γκρί χρώμα...
•  Τό κερασάκι στήν τούρτα μπαίνει μέ τήν κάκιστη εφαρμογή μιάς καλής ιδέας: τήν μή επισήμανση τών hot spots. Πολλές φορές θά πρέπει νά βρίσκεσαι σ' ένα συγκεκριμένο σημείο, αγνώστου προσδιορισμού, προκειμένου νά καταλάβει ο ήρωας ότι θά πρέπει νά ενεργήσει. Δηλαδή, άν θέλεις νά δοκιμάσεις π.χ. άν τό κουμπί πού βλέπεις μπροστά σου παίζει κανένα ρόλο ή όχι, θά πρέπει νά αλλάξεις 3-4 σημεία οπτικής επαφής τού ήρωα μέ τό κουμπί πατώντας συνεχώς τό [E]... Γύρω στά 10 χτυπήματα τού πληκτρολόγιου, χωρίς νά είσαι καί απόλυτα σίγουρος γιά τό αποτέλεσμα τής δοκιμής!!!

Συνοψίζοντας
•  Σκοπός τού κάθε adventure είναι νά δοκιμάζει τό μυαλό καί τήν παρατηρητικότητά σου. Οσοι νομίζουν ότι σκοπός του είναι νά δοκιμάζει τά νεύρα καί τήν υπομονή σου, καλύτερα ν' ασχοληθούν μέ κάποιο άλλο είδος παιχνιδιού.

Βαθμολογία: 0,5/5