THE BUTTERFLY SIGN


THE BUTTERFLY SIGN - Chapter I
First Person

Developer: Quantum Phoenix Studio
Release: 2016



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"The main character - Jack was found near the Memority mental hospital, which is located deep in the mountains of eastern Europe. The hospital developed an experimental medicine called Rammex. It was created in order to help patients recover their memory. But the hospital was attacked. The medicine was stolen and the entire staff and patients were killed. One part of the hospital was destroyed by an explosion and a terrible fire. The protagonist is the only survivor and the only one, who knows the killer`s face. But because of heavy explosion Jack lost his memory. He recollects just tiny pieces of occurred events. Dr. Romanov tries to help Jack. He is a Chief Scientist at the mental hospital and a lead developer of the medicine. Rammex is unfulfilled experimental medicine, because of it each wrong step can lead to death. But despite of this, Jack agreed to take this medicine, because it is the only way to track down the guilty."

Στα [+]
•  Θά μπορούσε νά είναι η ατμόσφαιρα τού παιχνιδιού, άν τό πρόγραμμα λειτουργούσε καλύτερα.

Στα [-]
•  Προβληματικής λειτουργίας (τουλάχιστον γιά τούς χρήστες τών Windows 7). Γιά πρώτη φορά (μετά από 200 τόσα παιχνίδια τά τελευταία χρόνια) αναγκάστηκα νά μειώσω τήν ανάλυση καί νά κλείσω καί τό Fraps γιά νά μπορέσω νά κινούμαι μέ κάποια σχετική άνεση (άν καί πάλι, στάθηκε απαραίτητη η επίκληση τής σχετικής υπομονής).
•  Σά νά μήν έφτανε αυτό, σπατάλησα κάνα δύωρο προσπαθώντας νά καταλάβω γιατί δέν μπορώ νά περάσω μέσα από μιάν ορθάνοιχτη πόρτα. Τόσο μού πήρε μέχρι νά υποψιαστώ κάποιο Αδιέξοδο καί νά χρησιμοποιήσω ένα παλιότερο save, ακολουθώντας διαφορετική πορεία.


Αν εγκαταλείψεις τό παιχνίδι κάποια στιγμή καί τό επαναφέρεις σ' αυτό τό σημείο
(πρόκειται γιά ένα σημείο όπου τό πρόγραμμα σώζει από μόνο του),
Δέν Μπορείς Νά Περάσεις από τήν Πόρτα τού Ασανσέρ!

•  Πολύ μικρής διάρκειας. Καί ναί μέν η τιμή του συμβαδίζει μ' αυτήν, αλλά όπως καί νά τό κάνεις είναι εκνευριστικό αντί γιά παιχνίδι νά βρίσκεσαι μπροστά σ'ένα ρετάλι παιχνιδιού...
•  Τό gameplay του παραπέμπει πιό πολύ σέ Interactive Story μέ μερικές προσθήκες κάποιων γρίφων πού θυμίζουν τούς γρίφους τού The Vanishing of Ethan Carter στήν πιό προχειροφτιαγμένη εκδοχή τους.
•  Τά δυό παζλάκια γιά τήν εκκίνηση τών ασανσέρ μέ χρονικό περιορισμό καί οι 4(!) επιλογές δυσκολίας: ενδείξεις κακού ερασιτεχνισμού καί χαζοπροσπάθειες γιά τήν εμφάνιση τού "τίποτα" σάν "κάτι".
•  Η ιστορία φαίνεται νά έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον, αλλά άν τήν καλοκοιτάξεις θά προκύψουν πολλά αναπάντητα ερωτηματικά.

Συνοψίζοντας
•  Σκέτη απογοήτευση!

Βαθμολογία: 1,5/5


Υ.Γ. Τήν επόμενη ημέρα τής κυκλοφορίας του άρχισαν κι όλας οι αναθεωρημένες εκδόσεις τού παιχνιδιού! Κι από τή μιά μεριά λές "πάλι καλά", αλλά από τήν άλλη δέν μπορείς νά καταλάβεις τό πώς καί τό γιατί κάποια πράγματα πού βγάζουν μάτι δέν μπορούν νά έχουν διορθωθεί τήν προηγούμενη τής ημέρας κυκλοφορίας του αντί γιά τήν επόμενη... Κι επειδή αυτό γίνεται γιά πολλοστή φορά στήν Steamιανή εποχή, τό ηθικό δίδαγμα πού προκύπτει: αγορά παιχνιδιού πάντα μετά από κάνα μήνα από τήν ημέρα κυκλοφορίας!