KONA


KONA
Mystery, First Person

Developer: Parabole
Release: 2017



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


" October, 1970. Another long and cold winter is beginning in Northern Quebec. The local Cree community clash with rich industrialist W. Hamilton, copper mine magnate in the region. The Crees accuse the latter of destroying sacred lands for the sole purpose of increased profits. Suspiciously, Hamilton’s summer residence and hunting manor is subject of vandalism and thefts. Convinced that the Cree are responsible, Hamilton calls Carl Faubert, a war veteran turned private detective, to handle the affair. Carl never refuses an easy case, especially when the client has such deep pockets. He jumps in his faithful pick-up truck and heads up north to meet with Hamilton. Unable to find his client at the meeting point, Carl starts to search for him. After knocking on some doors, the detective finds not only the rich man is missing... but the whole area is deserted. Where is the local population? What happened to Hamilton? Are the Cree involved? Welcome to Kôna..."

Στα [+]
•  Τό πρώτο μέρος (πού αποτελεί καί τό 90% τού παιχνιδιού). Μεγάλες εκτάσεις πρός εξερεύνηση, χωρίς ευθύγραμμη δράση καί χωρίς νά υπάρχουν οδηγίες γιά τό τί πρέπει νά κάνεις.
•  Ο λειτουργικός χάρτης μέσα από τόν οποίο μπορείς 1) νά προσανατολίζεσαι πανεύκολα, χωρίς τήν ανάγκη κουραστικών πυξίδων καί αποφεύγοντας τίς βαρετά επαναλαμβανόμενες διαδρομές καί 2) νά παρακολουθείς τήν πορεία σου μέσα από τήν σταδιακή εμφάνιση τών τοποθεσιών πού έχεις επισκεφθεί.
•  Η μέσα στά λογικά όρια δυσκολία του. Η χωρητικότητα τού inventory είναι υπεραρκετή γιά τήν απρόσκοπτη κίνησή σου, οι επιθέσεις τών λύκων αποκρούονται σχετικά εύκολα καί η αντιμετώπιση τού κρύου πού στήν αρχή θά σέ δυσκολέψει αρκετά, απλοποιείται όταν καταλάβεις τό πώς.

Στα [-]
•  Τό δεύτερο μέρος, δηλαδή ό,τι ακολουθεί από τή στιγμή πού θά μπορέσεις νά περάσεις τόν Ice Wall. Εκεί πού περιμένεις ότι τό ενδιαφέρον γιά τήν ιστορία καί η δυσκολία στήν ανοδική πορεία σου θά κορυφωθεί, μετά από μιά δεκάλεπτη διαδρομή έρχεται ξαφνικά κι από τό πουθενά η λύση τού μυστηρίου γιά τήν δολοφονία τού εργοδότη σου από τή μιά μεριά, κι από τήν άλλη ο κλασσικός όσο καί βαρετός Boss μέ τή μορφή μιάς Ινδιάνικης Θεότητας (ή κάτι τέτοιο) γιά ν' αρχίσει νά σέ κυνηγάει μέχρι νά καταφέρεις (πράγμα πού δέν είναι καθόλου εύκολο) νά μπείς στήν βάρκα τού γυρισμού στά πάτρια χώματα.
•  Είναι μάλλον προφανές ότι τό παιχνίδι δέν τελειώνει σύμφωνα μέ τήν αρχική σχεδίαση. Ο αρχικός στόχος σου, νά φτάσεις δηλαδή στό μέρος πού έμενε ο δολοφονημένος εργοδότης σου (μιά τοποθεσία πού βρίσκεται κι όλας σημειωμένη μέ μεγάλα γράμματα στόν χάρτη) δέν πραγματοποιείται ποτέ.
•  Τό gameplay του θά μπορούσε νά είχε καί κάποιες πιό περίπλοκες απαιτήσεις αντί νά περιορίζεται στό ψάξιμο τής οθόνης γιά ό,τι μπορεί να χωράει στό σάκκο τού inventory. Ακόμα καί κάποιες δυσκολίες πού συναντάς (τό νά λειτουργήσεις τό χιονοσκούτερ, ή τήν γεννήτρια μέ τά σκόρπια καλώδια) μπορείς νά τίς ξεπεράσεις χωρίς ν' ασχοληθείς κάν μαζί τους!

Συνοψίζοντας
•  Οπως γράφουν κι οι αθλητικογράφοι, Τί Κρατάμε: τό πρώτο καί μεγαλύτερο μέρος τού παιχνιδιού - Τί πετάμε: τό δεύτερο καί τελευταίο μέρος του.

Βαθμολογία: 3/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

KHOLAT