ANNA: EXTENDED EDITION


ANNA: EXTENDED EDITION
Horror, First Person

Developer: Dreampainters
Release: 2013



Home Screenshots Review Solution Patch Videos Saves


"The game is based on real footage taken from the D’Ayas Valley, an Alpine region in north-western Italy. The main character has come back to a sawmill in the valley to discover the meaning of some nightmares. He doesn’t know what he will find, but the weight of his past is stronger than any reason. He must enter the sawmill and resolve puzzles to finally meet his destiny. There will be dark presences waiting for him, but his greatest enemy will be his mind... Anna is an adventure game designed to analyze what the player does and react around his behaver. It features three ending according to how much the character has gone deep into madness. The more you play, the more you find, but to really discover everything, you'll have to lose yourself."

Στα [+]
•  Αποδείχτηκε ότι είχα δίκιο όταν έλεγα ότι τό Anna θά μπορούσε νά γίνει πολύ καλύτερο μέ λίγη παραπάνω δουλειά.
•  Αν καί τά περιθώρια βελτίωσης τού παιχνιδιού δέν έχουν ακόμα εξαντληθεί, τουλάχιστον μέσα από τό διάβασμα τών διάσπαρτων βιβλίων αποκαθίσταται η λογική πολλών γρίφων, ο ρόλος τής Anna, κι εν τέλει, αποκτά νόημα κι ο σχεδιασμός τής ιστορίας.
•  Οι προσθήκες καί οι αλλαγές πού έχουν γίνει είναι τόσο πολλές καί σημαντικές, ώστε νά τό μετατρέπουν στήν ουσία σ' έναν καινούργιο Τίτλο πού αξίζει νά παιχτεί ακόμα κι απ' αυτούς πού έχουν ήδη δοκιμάσει τήν πρώτη έκδοση.
•  Οι κατασκευαστές δέν υπέκυψαν στήν πίεση τών ασχετοreviewάδων γιά παραπάνω hints, κι έτσι ο σκοτεινός καί δύσκολος (μέ τήν καλή έννοια) χαρακτήρας τών γρίφων παραμένει. Κι όχι μόνο. Η προσθήκη καί άλλων χώρων δράσης, οι αλλαγές πού συντελούνται σ' αυτούς καί, κυρίως, ο πολλαπλασιασμός τών αντικειμένων τού inventory, έχει μεγαλώσει κατά πολύ τήν δυσκολία τους.

Στα [-]
•  Η χρησιμοποίηση ενός θανατηφόρου Ματιού πού εμφανίζεται κατά διαστήματα καί πού μέχρι νά καταλάβεις τί ρόλο παίζει καί πώς επιδρά, θάχεις βρεθεί στό Game Over καί θά ψάχνεσαι γιά τό πιό κοντινό save... Υποθέτω ότι η όλη ιδέα αποσκοπεί στήν αύξηση τής έντασης τής ατμόσφαιρας τρόμου καί τήν αναγκαστική εγρήγορσή σου, πράγμα πού τό πετυχαίνει σέ μεγάλο βαθμό, μόνο πού παράλληλα αυξάνει εκνευριστικά καί τήν χρήση τών Save/Load.
•  Οι πολύ κακές ερμηνείες στούς, ευτυχώς λίγους, μονολόγους καί διαλόγους.
•  Η βαθμολόγησή σου στό τέλος τού παιχνιδιού, ανάλογα μέ τό πόσες εξόδους βρήκες, τί καταστάσεις βίωσες, καί διάφορα άλλα άσχετα. Καιρός πλέον νά καταλάβουν οι σχεδιαστές ότι τά adventures δέν είναι Space Invaders γιά νά μετράς σκόρ, ότι κανένας σοβαρός adventurάς δέν θά κάτσει νά ξαναπαίξει ένα παιχνίδι μόνο καί μόνο γιά νά βελτιώσει τήν επίδοσή του, ότι όλες αυτές οι αξιολογήσεις χρησιμοποιούνται κατά κανόνα σέ παιχνίδια πού δέν έχουν τίποτα άλλο νά επιδείξουν πέρα από ένα κουτό κυνηγητό τών "easter eggs" (καί τό συγκεκριμένο παιχνίδι δέν τό έχει ανάγκη) κι ότι, τελικά, τό μόνο πού φανερώνουν είναι η ανικανότητα τών σχεδιαστών νά εντάξουν τίς διάφορες αναζητήσεις μέσα στό παιχνίδι, μέ τήν μορφή γρίφων. Απλά πράγματα, κατανοητα κι από παιδάκια τού δημοτικού...

Βαθμολογία: 4/5

Παρεμφερείς Τίτλοι

ANNA
DARK FALL I: THE JOURNAL
SCRATCHES