SYBERIA III


SYBERIA III
Third Person

Developer: Microids
Release: 2017



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"Unconscious and near death in a makeshift boat, Kate Walker, the lawyer from New York, is miraculously discovered by a caravan of Youkol before she draws her last breath. Determined to escape their common enemies, Kate decides to help the nomads accomplish their ancestral tradition as they accompany their snow ostriches on their seasonal migration to reproduce in the sacred steppes."

Στα [+]
•  Μεγάλης έκτασης, μέ αναβαθμισμένους γρίφους σέ σχέση μέ τά προηγούμενα παιχνίδια τής Σειράς.
•  Η φοβερή δουλειά πού έχει γίνει στήν εμφάνιση τών χώρων.

Στα [-]
•  Η απουσία τής ποιητικής γραφής τών προηγούμενων Τίτλων. H Kate λειτουργεί πλέον σάν προστάτης τών μειονοτήτων, μακριά από αμφιβολίες κι ενδοιασμούς, κάτι σάν Ρομπέν τής Σιβηρίας... Οχι ότι κάτι τέτοιο είναι κακό, απλά τόχουμε δεί τόσες πολλές φορές αυτό τό σενάριο ώστε δέν κάνει πλέον καμιάν εντύπωση.
•  Οι αρκετοί γρίφοι πού σέ αναγκάζουν νά επαναλαμβάνεις κάθε τόσο διαδρομές καί ψαξίματα σέ ήδη γνωστούς καί ψαγμένους χώρους.
•  Θά πρέπει νά ψάξεις πολύ καί σέ μεγάλο βάθος χρόνου γιά νά βρείς πιό κακή λειτουργία παιχνιδιού. Τά φίδια σέ ζώνουν μέ τό καλημέρα, όταν μάταια ψάχνεις νά βρείς τόν δείχτη τού ποντικιού, τρέμοντας στήν ιδέα τού "κρεμάσματος" πού θάκανε τίς σχεδόν δυό ώρες κατεβάσματος νά πάνε στράφι... Ευτυχώς πού δουλεύουν τά βελάκια, δίνοντάς σου τόν απαιτούμενο χρόνο γιά νά φτάσεις στήν ανακάλυψη ενός όσο γίνεται λεπτού, άσπρου κύκλου, χαμένου βέβαια μέσα στήν πυκνή χιονόπτωση τής οθόνης!
•  Η κάμερα πάσχει από μιά μορφή προχωρημένης ακαμψίας. Η Kate προχωράει, προχωράει, στρίβει από δώ, στρίβει από κεί, αλλά η κάμερα τίς περισσότερες φορές αρνείται πεισματικά νά τήν ακολουθησει. Τρείς φορές αναγκάστηκα νά ξαναρχίσω από τό προηγούμενο save γιατί η Kate είχε εξαφανιστεί πλέον γιά τά καλά καί δέν καταλάβαινε από καμιά οδηγία...
•  Οταν βρίσκεσαι στό τελείωμα ανεβοκατεβάσματος μιάς σκάλας, είναι πολύ εύκολο νά δείς τήν Kate νά κατευθύνεται πρός τήν αντίθετη μεριά απ' αυτή πού θέλεις εσύ, κι αυτό επειδή η απότομη αλλαγή στήν κατεύθυνσή της σέ βρίσκει μέ τό χέρι πατημένο σέ λάθος πλήκτρο!
•  Πάμπολλες φορές σού είναι αδύνατο νά εξερευνήσεις όλους τούς χώρους ενός δωματίου, όσο κι άν προσπαθήσεις. Καί δέν είναι λίγες οι φορές πού θά πρέπει νά "μαντέψεις" άν είναι δυνατή η πρόσβαση σέ κάποιο σημείο, μέσα από τίς αντιδράσεις τής ηρωίδας.
•  Τό κερασάκι στήν τούρτα κακής λειτουργίας έχει νά κάνει μέ τήν εμφάνιση τών hot spots. Μέσα σ' ένα κατά κανόνα χιονισμένο τοπίο, τό μοναδικό στοιχείο γιά τόν εντοπισμό τους αποτελεί μιά απλή καί μικρή άσπρη τελεία πού γιά νά εμφανιστεί, θά πρέπει νά πλησιάσεις πολύ κοντά της... Ευτυχώς, τά σημεία μέ κάποιο ενδιαφέρον είναι σχετικά λίγα καί, τίς περισσότερες φορές, εύκολα αναγνωρίσιμα.
•  Πολύ συχνές καί χρονοβόρες στάσεις γιά Loading.
•  Η χρησιμοποίηση τής Telltaleιανής πατέντας (ελαφρά διασκευασμένης) μέ τήν πίεση γιά μιά γρήγορη απάντηση στούς διαλόγους!

Συνοψίζοντας
•  Παρ' όλες τίς φιλότιμες προσπάθειες τών προγραμματιστών τής Microids νά τό καταστρέψουν, τό Syberia ΙΙΙ άντεξε τελικά.
•  Η κριτική γιά ο,τιδήποτε, πέρα από τίς προσωπικές προτιμήσεις, έχει νά κάνει καί μέ τήν χρονική στιγμή πού γίνεται. Αν είχε κυκλοφορήσει τήν προηγούμενη δεκαετία, θά μπορούσε άνετα νά χαρακτηριστεί σάν μιά από τά ίδια, στήν εποχή όμως τού γενικού εκστασιασμού μέ τά άθλια adventurουποκατάστατα τής Telltale καί τίς Steamιανές σαβουροκυκλοφορίες, είναι από τά λίγα adventures νέας κυκλοφορίας μέ τά οποία αξίζει ν' ασχοληθεί κανείς.

Βαθμολογία: 3/5