INFRA


INFRA - Part I
First Person

Developer: Loiste Interactive
Release: 2016



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"INFRA is what we like to call a gun free exploration game. Instead of large explosions and powerful guns, you will rely on your cunning to survive puzzles in an incredibly detailed world. As you travel through the infrastructure of a city you will find that your actions and thorough observations ultimately determine if others will survive. A society obsessed with upgradation has brought a disaster upon itself and it is your job to help restore it."

Στα [+]
•  Τεράστιο σ' έκταση! Είναι η πρώτη φορά πού ο υπότιτλος "Part" αποδεικνύεται παραπλανητικός από τήν ανάποδη! Ενώ δηλαδή σέ προετοιμάζει γιά ένα παιχνίδι μικρής σχετικά διάρκειας, η πραγματικότητα σέ φέρνει αντιμέτωπο μ' έναν από τούς μεγαλύτερους Τίτλους τών τελευταίων χρόνων!
•  Μεγάλη ελευθερία κίνησης σ' ένα, όχι μόνο μεγάλο αλλά καί σύνθετο περιβάλλον, πού απαιτεί τήν συνεχή προσοχή σου γιά νά τό κατανοήσεις καί νά τό αντιμετωπίσεις.
•  Χωρίς υποδείξεις γιά τό τί πρέπει νά κάνεις καί μ' ελάχιστα σχόλια από τήν μεριά τού πρωταγωνιστή.
•  Ομορφα γραφικά, εντυπωσιακοί εργοστασιακοί χώροι, συχνές αλλαγές στό περιβάλλον.

Στα [-]
•  Ο σχεδιασμός τού παιχνιδιού μπορεί νά ταίριαζε περίφημα σ' έναν Action/Shooter τίτλο, αλλά γι' adventure αποδεικνύεται απλοικός καί, μετά από ένα διάστημα, κουραστικός καί βαρετός.
•  Οι γρίφοι καί οι "δυσκολίες" πού θά συναντήσεις είναι ολόιδιοι μέ αυτούς πού κατά κανόνα χρησιμοποιούνται στά Action παιχνίδια: άνοιξε τούς διακόπτες τού ρεύματος, χρησιμοποίησε τά κιβώτια γιά νά σκαρφαλώσεις ή νά αποφύγεις τά ηλεκτρισμένα καλώδια, ψάξε νά βρείς πολεμοφόδια (μπαταρίες στήν προκειμένη περίπτωση) καί βρές τήν πόρτα έξόδου πού θά σέ βγάλει στό επόμενο κεφάλαιο. Ενώ όμως στά actionικά παιχνίδια αυτά αποτελούν δευτερεύοντα χαρακτηριστικά καί μιά ευπρόσδεκτη ανάπαυλα ανάμεσα στίς "μάχες", εδώ αποτελούν τό κυρίως πιάτο, σερβιρισμένο γιά πρωινό, μεσημεριανό καί βραδινό...
•  Τά πράγματα χειροτερεύουν άν θελήσεις ν' ασχοληθείς καί μέ κάποια δευτερεύοντα στοιχεία τής παραγωγής, π.χ. τίς μπαταρίες πού τελειώνουν σέ χρόνο ρεκόρ, τήν υποχρέωσή σου νά φωτογραφίζεις τά σημεία πού χρειάζονται επισκευές αλλά μέ τίς φωτογραφίες νά παραμένουν στ' αζήτητα, τήν απουσία οποιουδήποτε λογικού σχεδιασμού στήν όλη δραστηριότητά σου (υποτίθεται ότι αναλαμβάνεις νά ερευνήσεις τήν κατάσταση στήν οποία βρίσκονται κάποια παρατημένα εργοστάσια προκειμένου νά επιδιορθωθούν οι ατέλειές τους, αλλά στήν πορεία θά πρέπει νά γκρεμίσεις τά μισά απ' αυτά προκειμένου νά βρείς τήν πόρτα εξόδου!), τήν απουσία δυνατότητας νά βλέπεις τά αντικείμενα τού inventory, κλπ. κλπ.

Συνοψίζοντας
•  Στήν αρχή σ' ενθουσιάζει, στή μέση αρχίζεις νά αισθάνεσαι κάπως άβολα καί πρός τό τέλος παρακαλάς νά τελειώσει, μήν αντέχοντας άλλο τήν ιδια, μονότονα επαναλαμβανόμενη δράση καί, κυρίως, τήν απουσία κάθε λογικής στήν ανάπτυξή της.

Βαθμολογία: 2,5/5






INFRA - Part II
First Person

Developer: Loiste Interactive
Release: 2016



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"We put you into the shoes of a structural analyst. Nothing more than a quiet desk jockey assigned to survey some routine structural damage. Quickly though, your mission turns from a mundane trek to a fight for survival. Your tools are simple: the camera around your neck and the wits to navigate a virtual labyrinth of debris. How you tell your story is your choice, will you have the commitment to finish your duty, or will you ignore all else but the preservation of your own life?"

Παρεμφερείς Τίτλοι
FIDELIO INCIDENT, THE
INVESTIGATOR





INFRA - Part III
First Person

Developer: Loiste Interactive
Release: 2017



Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves