SENTINEL: DESCENDANTS IN TIME


SENTINEL: DESCENDANTS IN TIME /
REALMS OF ILLUSION

Fantasy, First Person

Developer: Detalion
Release: 2004


Home Screenshots Review Walkthrough Videos Saves


"The legacy of the Tastan tombs has long held some of the most profound secrets of an extinct race of people. Some believe the tombs hold a fabulous treasure, others say wealth is in the knowledge and technology left behind by this advanced civilization. You must search for the truth as you enter the tombs on a dangerous quest for riches. As you begin your strange and perilous journey, a female sentient, a holographic image with advanced A.I., left by the ancient Tastans to guard their sacred caverns, awakens. She appears throughout your quest as a guide with a sometimes benign purpose, but other times with calculated intentions. You will soon realize that behind the mask of illusions, the sentinel is much more than she appears to be – her dark purpose might threaten your very existence."

Στα [+]
•  Εντυπωσιακά γραφικά, τρισδιάστατο περιβάλλον, μεγάλη ελευθερία κίνησης.
•  Κάποιοι καλοί γρίφοι. Ευτυχώς η Detalion αποφάσισε εδώ ν' αντιγράψει κάποιους καλούς Mystικούς γρίφους και να περιορίσει στο ελάχιστο τίς δικές της εμπνεύσεις. Σε σχέση με το Schizm II, το αποτέλεσμα είναι σαφώς καλύτερο.

Στα [-]
•  Τό πρώτο πράγμα πού καταλαβαίνεις πολύ γρήγορα είναι ότι όλη αυτή η μυστηριώδης υπόθεση τής εισαγωγής δέν έχει καμιά σχέση μέ τό παιχνίδι. Τό σενάριο εδώ είναι από τά κλασσικά. Πρέπει νά ταξιδέψεις σ' επτά διαφορετικούς κόσμους, νά λύσεις τούς γρίφους τους καί νά μαζέψεις τά 7 κρύσταλλα πού θά σού επιτρέψουν νά τό τελειώσεις. Τόσο απλό.
•  Η ιδέα νά συνδυαστεί ένας Puzzle Adventure Τίτλος μ' εξαφανίσεις καί ανεξήγητα γεγονότα είναι μιά μάλλον κουτή έμπνευση τών κατασκευαστών γιά νά προσδώσουν στό παιχνίδι κι ένα μυστηριακό υπόβαθρο (τόχουν ξανακάνει άλλωστε καί στό Schizm II.)
•  Εξίσου κουτή είναι κι η ιδέα γιά την αρκετά συχνή εμφάνισή τού ολογράμματος μιάς γυναίκας, τής φρουρού τού σπηλαίου υποτίθεται, μέ τήν οποία πιάνεις την κουβέντα. Οχι γιά τίποτα σπουδαίο, απλά γιά νά σπάει η μονοτονία.
•  Κι είναι αλήθεια ότι η μονοτονία γίνεται φανερή μετά από λίγες ώρες, όταν ήδη έχεις καταλάβει όλο το πρόγραμμα μελλοντικής δράσης. Τηλεμεταφορά σε κάποιον φανταστικό κόσμο, ευθεία κίνηση, λύση ενός puzzle πού θα κατεβάσει την γέφυρα, ευθεία κίνηση, λύση ενός puzzle πού θά κινήσει τό ασανσέρ, παίρνεις τό κρύσταλλο, επιστροφή στήν βάση. Πάμε γιά τόν άλλον κόσμο.
•  Σ' ελάχιστες περιπτώσεις οι γρίφοι εμφανίζονται να είναι πιο σύνθετοι, αλλά και κεί ακόμα έχεις την αίσθηση ότι κάτι σού θυμίζουν… Πουθενά δεν υπάρχει κάποια νέα ιδέα, κάτι πού να φέρνει την σφραγίδα των κατασκευαστών, εκτός ίσως από την αυθαιρεσία πού χαρακτηρίζει 1-2 γρίφους καί γιά τήν οποία καλό είναι νά είσαστε προετοιμασμένοι.

Συνοψίζοντας
•  Αυτό πού έκανε η Detalion ήταν να μεταφέρει σ' ένα τρισδιάστατο περιβάλλον όλους τούς στύλ Myst γρίφους. Και το αποτέλεσμα είναι απογοητευτικό. Πέρα από την κοινοτυπία τους, οι κατασκευαστές, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της μηχανής του προγράμματος, δημιουργούν τεράστιους κόσμους γιά νά πούν κάτι πού θά μπορούσε νά ειπωθεί καί μέσα από τίς διαστάσεις ενός δωματίου.

Βαθμολογία: 2,5/5